ring_volume
Infolinia
tel. 33 / 817 24 48 - Jaworze k/Bielska-Białej
tel. 32 / 472 01 00 - Jastrzębie-Zdrój
Wyszukiwarka części używanych arrow_right arrow_left
  1. Jesteś tutaj:
  2. home
  3. Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w § VI Regulaminu oraz w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

  2. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone w transporcie.

  3. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi śladów montażu.

  4. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

  5. Proszę o pobranie, uzupełnienie oraz dołączenie do przesyłki formularza odstąpienia od umowy z zakładki „pliki do pobrania”.

  6. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

  7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Reklamacje

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

  2. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone w transporcie.

  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

  4. Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy odesłać go wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.

  5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności CashBill na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

  6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

  7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział..

  9. Reklamacji nie podlegają:

    • produkty uszkodzone na skutek nieprawidłowego montażu

    • naturalne zużywanie się produktu

    • uszkodzenia mechaniczne

    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

    • przemoczenia